Meer bezoekers met betaald adverteren
Online adverteren met Google Ads
Wil je snel meer bezoekers op je website? Jouw website als eerste zoekresultaat in Google? Dan kan jouw bedrijf profiteren van online adverteren in zoekmachines. In ’s werelds grootste zoekmachine Google is dit mogelijk met Google Ads. Hiermee kun je je zeer specifiek richten op een bepaalde doelgroep en betaal je alleen voor daadwerkelijke bezoekers.
Nieuwsgierig geworden?
Laten we kennis maken! De koffie staat voor je klaar.
Kom in contact met potentiële klanten
Waarom adverteren met Google Ads?
Adverteren in Google is totaal iets anders dan adverteren in geprinte media zoals een (lokale) krant of tijdschrift. Hiermee toon je vaak eenmalig een advertentie aan een hele brede groep mensen. Met een goed opgezette Ads campagne staan er meerdere advertenties klaar die alleen getoond worden aan geïnteresseerden. Bovendien wordt er alleen iets in rekening gebracht wanneer de vertoning leidt tot een klik op de advertentie. Profiteer van de kennis van een specialist en laat een succesvolle Google Ads campagne opzetten.
De doelstelling is bepalend voor het optimaal inrichten van een Ads campagne. Wil jij bijvoorbeeld meer naamsbekendheid of wil je de verkopen via je website verhogen? Er zijn verschillende mogelijkheden en wij kunnen je o.a. helpen met:
0 jaar
toonaangevend in de internetbranche
0+
prachtige projecten met tevreden opdrachtgevers
0%
beoordeelt ons als uitstekend!
0
verschillende disciplines onder één dak
Hoger in google met search engine optimalisation
Hoe werkt Google Ads?
Binnen de Google zoekmachine en haar partners zijn standaard plekken gereserveerd voor advertenties. In de Google zoekresultaten kunnen je bijvoorbeeld adverteren aan de bovenkant of aan de zijkant. Je hebt de keuze uit tekstadvertenties, beeldadvertenties en zelfs video-advertenties.
Google Ads werkt door middel van een veilingsysteem, waarbij je (automatisch) biedt op betaalde advertentieplekken. De bieding gaat op basis van zoektermen en/of zoekwoorden. Naast de hoogte van het bod, wordt er ook gekeken naar de kwaliteit van de advertenties. Je kunt dus kosten besparen door je advertenties te optimaliseren!