De kracht van KPI’s in online marketing
Ben je een online marketeer, ondernemer of webshop eigenaar? Dan heb je vast wel eens gehoord van KPI’s, Key Performance Indicators. Maar wat zijn KPI’s …
Ben je een online marketeer, ondernemer of webshop eigenaar? Dan heb je vast wel eens gehoord van KPI’s, Key Performance Indicators. Maar wat zijn KPI’s …
In dit digitale tijdperk is het opbouwen van online klantloyaliteit van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Maar welke factoren dragen bij aan …
Het 4C-model is een krachtig hulpmiddel voor een klantgerichte marketingmix. Deze marketingmix helpt later bij verder marketingbeslissingen zoals een strategie en de doelstellingen. In plaats …
Online marketing, wanneer goed uitgevoerd, kan het een gamechanger zijn voor je bedrijf. Met de juiste strategieën en tactieken kan het je naamsbekendheid vergroten, je …
Het AIDA-model, een afkorting voor Awareness, Interest, Desire en Action, is een essentieel instrument in de wereld van online marketing. Dit model helpt marketeers bij …
Google Merchant Center is een gratis dienst van Google waarmee bedrijven productvermeldingen op Google en andere diensten van Google kunnen maken en beheren. Productvermeldingen op …
Er zijn veel manieren waarop jij jouw website kunt beveiligen. In deze blogpost bespreken we enkele van de meest gebruikelijke manieren om jouw website te …
Een backup van je website is een momentopname van de bestanden en de database van je website op een bepaald tijdstip. Hiermee kun je je …
Koppen zijn een belangrijk onderdeel van webschrijven. Ze helpen je inhoud te structureren en maken het voor lezers gemakkelijker te scannen. Koppen hebben ook voordelen …
Neem vrijblijvend contact met ons op!